Xbox 360 vrací úder! Přijde PlayStation 3 o nejcennější trumf?

Dvěma vývojářům se podařilo na konzoli Xbox 360 zprovoznit technologii, se kterou do té doby dokázal pracovat pouze konkurenční PlayStation 3 od firmy Sony. Ztratí tak PlayStation důležitou komparativní výhodu a svůj nejcennější trumf?

I starého psa je podle všeho možné naučit novým kouskům Zdroj: Micsrosoft.com

PlayStation 3 měl ještě donedávna oproti konkurenčnímu Xboxu 360 poměrně výraznou výhodu spočívající v podpoře MLAA antialisingu, speciální technologii umožňující vyhlazování předmětů tak, aby na jejich hranách nebyly vidět otravné kostičky. Pýcha konzole od společnosti Sony byla hojně využívána u exkluzivních titulů jako například Killzone 3, God of War 3 nebo InFamous 2.

Podívejte se také na preview nové kapesní konzole PS Vita!

Herní vývojáři Jimenez a Echevarria v rozhovoru pro GamesIndustry.biz uvedli, že se jim obdobnou technologii podařilo rozjezdit i na Xboxu. Zcela klíčovým je fakt, že zatímco PS3 potřebuje na vykreslení a využití MLAA antialisingu až čtyři milisekundy, Xboxu 360 stačí pouhá polovina tohoto času, a to i přesto, že ještě není maximálně optimalizován. Je to však zárukou razantního zlepšení grafiky u už poměrně zastaralé generace konzolí?

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.