Přes mobil jdou koupit i vstupenky. Na Red Hoty o stovku levněji

OBR: Proces objednání vstupenky

Je to už dva roky, co poprvé mobilní operátor, tehdy T-Mobile, umožnil kupovat vstupenky na několik vybraných akcí prostřednictvím systému mobilních plateb. Nyní to chce zkusit i Livenation, pořadatel koncertu Red Hot Chilli Peppers.

OBR: Proces objednání vstupenky

Vstupenky na letní festivaly jako jsou Hrady CZ nebo Sázavafest si mohli hudební příznivci pořídit díky spolupráci T-Mobilu a předprodejní síti vstupenek Ticketstream již v létě roku 2010. Na speciálním webu vstupenka.mobi si jen naklikali počet vstupenek a zaplatili přímo z mobilního telefonu pomocí m-platby.

Nyní chce tuto službu otestovat i pořadatel největších koncertů v ČR, Livenation, která do pražské O2 areny přiveze už 15. srpna Foo Fighters, nebo organizuje koncerty skupin Coldplay a Red Hot Chili Peppers v Synot Tip Aréně.

Právě koncert Red Hot Chili Peppers 27. srpna se má stát pilotním projektem prodeje vstupenek na koncerty pořádané společností Livenation. Vstupenka na tento koncert má fanoušky podle slov mluvčího Petra Nováka vyjít o 100 korun levněji.

„Cena vstupenky přes mobil je 1.400 korun, vstupenka je do sektoru stání. Nabídka bude rozesílána všemi operátoři formou reklamních sms. Vstupenku je možné koupit jen přes mobil,“ uvedl dnes pro redakci magazínu GAMEZINE.cz Novák.

Co je to mobilní vstupenka?
Je to SMS zpráva s kódem, který bude po předložení při vstupu do místa konání akce zkontrolován čtecím zařízením a na základě toho bude umožněn vstup.

Livenation kromě slevy na vstupném láká k využití nové služby i soutěží o setkání s legendární kapelou v zákulisí. „Jelikož nemůžeme losovat, budeme výherce vybírat tak, že v chronologické řadě nakupujících vyhraje ten, kdo nakoupí lístek v polovině této řady, a ten, kdo nakoupí jako poslední. Například při 3.000 nákupů přes mobil vyhrává 1.500. a 3.000. nakupující,“ vysvětlil Petr Novák.

Více informací na http://murl.cz/rhcp.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Martin Peška

Autor je šéfredaktorem magazínu TOPZINE.cz. V Praze vystudoval sociální a mediální komunikaci a v Olomouci žurnalistiku. Od roku 2008 působil v PR, kterému se věnuje jakožto nezávislý konzultant dodnes. Jeho velkou vášní je vlastní sbírka pivních sklenic.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.