Otec série MGS Hideo Kojima: Herní průmysl již brzy pohltí filmový a hudební

Tvůrce série Metal Gear Solid se samozřejmě nepustil do předvídání obligátního konce světa, ale podle pořekadla ševče, drž se svého kopyta představil svou vizi budoucnosti videoher. Chcete vědět jaká je?

Takhle vypadá MGS dnes, budou hry za pár let úplně jiné? Zdroj: Vydavatel hry

Herní průmysl je na vzestupu a dál poroste, o tom žádná, a kdyby prohlásil jen tohle, nebylo by o čem psát. Kojima jde samozřejmě ve svých odhadech dál. Videohry podle něj v budoucnosti změní název, tento termín bude prý brzy zastaralý a předpovídá mu zánik. Nahradí ho nějaké jiné, všezahrnující slovo. Proč tomu tak bude, vysvětlil na serveru nintendoeverything.com takto:

„Dříve, když byl herní průmysl v plenkách, byl prý plný lidí s nenaplněnými sny, lidmi, kteří v té době nemohli dělat, co by si přáli. Dnes je podnikání ve hrách hlavním stavebním kamenem průmyslu zábavního a převyšuje z hlediska příjmů i filmy. Herní průmysl dozrál v nádherné místo, kde někteří z nejtalentovanějších lidí v oboru mohou využívat nejnovější technologie a udivovat svět.“

Přečtěte si také, jak si doma vytvořit 3D zážitek za pár kaček!

Otec legendární série MGS od Konami si dokonce myslí, že herní průmysl v blízké budoucnosti pohltí filmový a hudební, a vytvoří tak větší, všezahrnující formy digitální zábavy. Ostatně hry napsané a zrežírované tímto slavným vývojářem už nyní oplývají takřka filmovou hudbou a krátkostí cut–scén netrpí už vůbec. Co myslíte, bude takhle skutečně vypadat budoucnost interaktivní zábavy nebo alespoň nějaká z nových her od Hideo Kojimy?

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.