Muž z oceli jako reklama. 160 milionů zaplatil product placement

Muž z oceli je jedním z nejočekávanějších letních blockbusterů a se zkracujícím se časem do jeho premiéry se objevují čím dál tím zajímavější informace. Nyní jedna týkající se astronomického rozpočtu.

Muž z oceli se blíží. Zdroj: Warner Bros
Muž z oceli se blíží. Zdroj: Warner Bros

Snímek Muž z oceli má rozpočet 225 milionů dolarů. Celkově se očekává, že tržby z kin tuto částku pokryjí a Warner Bros. Entertainment na komiksové adaptaci vydělá. Nyní se však objevila informace, že Muž z oceli má již značnou část svého rozpočtu zaplacenou, a to pomocí product placementu.

Podle stránky Advertising Age se produkčním pracovníkům filmu Muž z oceli podařilo usmlouvat přes 100 obchodních partnerů po celé zeměkouli, kteří za své propojení se Supermanem zaplatili dohromady 160 milionů dolarů.

Jedná se například o společnost Warby Parker, která vyrobila brýle pro Clarka Kenta a nyní je nabízí ve svém sortimentu, společnost Gillete zas vytvořila reklamu, v níž ukazuje, jak se Superman holí, a například automobilka Chrysler věnovala snímku své dva vozy. Mezi další zainteresované společnosti patří například Nokia, Sears nebo Kellogg.

Muž z oceli tak překonal rekord v počtu partnerů. Dosavadní rekord držel snímek Lorax, který jich měl 70. Vzhledem k tomu, že Muž z oceli ještě zamíří na DVD a Blue-ray disky, dá se očekávat, že počet partnerů ještě vzroste.

Muž z oceli také bude určitě vsázet na merchandising a pochopitelně i tržby z kin, které by mohly být velmi štědré díky vysokému očekávání, které vytváří tvůrčí trio Zack Snyder, Christopher Nolan a Hans Zimmer.

Snímek Muž z oceli bude mít premiéru v tuzemských kinech 20. června 2013.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.