Mass Effect 3 má pro PC hráče překvápko. Bez Originu si nezahrají

Vydání nejnovětšího dílu série Mass Effect se blíží mílovími kroky a svět se o hře dozvídá čím dál více informací. Mimo jiné i to, že bez aplikace Origin si hráči na PC ani neškrtnou.

Série Mass Effect si získala fanoušky především díky propracovanému a funkčnímu univerzu, Zdroj: bioware.com

Ti, kteří sledovali launch Battlefieldu 3 již ví, že s Originem není lehké pořízení. Někteří měli problémy s instalací či spouštěním samotného Originu, spoustě lidí nefungovala registrace a celý systém byl v době uvedení BF3 do prodeje přetížený, a tak si spousta hráčů ze začátku ani pořádně nezahrálo.

Otázkou je, zda podobné problémy nastanou i při uvedení Mass Effect 3, či zda dá EA do té doby svůj systém do pořádku. Podle oznámení od Bioware, bude aktivace na Originu nutná jak pro digitální, tak krabicovou verzi hry. Ať si tak hru koupíte kdekoli, stejně se této aktivaci nevyhnete. Pro hraní singleplayeru bude třeba pouze jednorázová autorizace, přičemž počet instalací nebude omezen. Ale když se budete chtít pustit do multiplayeru, budete potřebovat konstantní připojení.

Přečtěte si také Největší objevy roku 2011. Neandrtálci žijí a světlo není nejrychlejší

Protože Origin má sloužit jako konkurent Steamu (který ovšem na rozdíl od něj funguje tak, jak by měl), nebude možnost si pořídit nejnovější Mass Effect na této distribuční síti od Valve.

Podle slov Bioware je tomu tak proto, “že Steam používá některá Terms of service, která nedovolují vývojářům dopravovat patche a další DLC přímo ke hráčům. Protože chceme zaručit hráčům ME3 nejlepší možnou podporu, nezávisle na tom kde si hru koupili a nebo kde ji hrajou, jsme rádi že můžeme spolupracovat se systémem, který nám dovoluje se spojit přímo se zákazníky.“

Předběžné datum vydání je stanoveno na šestého března, do té doby je otázkou, zda se podaří Electronics Arts uvést Origin do stavu, kdy bude pro své zákazníky představovat příjemnou službu a ne jen otravnou DRM. Byla by škoda, kdyby tento systém pokazil fanouškům závěrečný díl trilogie, který slibuje epické finále.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Jan Holan

Narodil se roku 1996. O fantastiku se začal zajímat v roce 2007, když nastoupil na osmileté gymnázium. O rok později začal s psaním, když se stal spoluzakladatelem ezinu Camelot. V řijnu 2010 se stal redaktorem rubriky Hry a Fantastika na Topzine.cz, Magazínu, který vás unese.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.