Hráli jsme demo Syndicate. Zanechalo v nás rozpačité dojmy

Cyberpunková střílečka Syndicate splňuje řadu faktorů nutných k tomu stát se kvalitním trhákem. K tomu je však nezbytná jejich optimální kombinace. Přečtěte si dojmy ze hry na TOPZINE.cz.

Syndicate se prezentuje parádní grafikou. Její potenciál se však topí v příliš sterilním prostředí zdroj: ea/syndicate.com

Hra Syndicate si propůjčila název od své téměř dvacet let staré předlohy, z níž vysála díky licenci propracované univerzum plné transnacionálních korporací ovládaných ziskuchtivými kapitalisty. Ačkoli hráči díky hlavnímu motivu extrémně podobnému velmi kvalitnímu RPG Deus Ex očekávali podobný žánr plný emocionálního rozhodování a stovek dialogů, Syndicate se vydalo cestou poctivé střílečky.

Čtěte také: Mobily vytlačují ze záchodů časopisy. Každý patnáctý spadne do mísy

Střílečky, kterých je na trhu velké množství a řada z nich ve tvrdém konkurenčním boji neuspěje.

Jedná se o čistě koridorovou akci plnou hvízdajících kulek a pokročilých technologií umožňující zvrátit i tu nejsvízelnější pouliční přestřelku. Graficky je na velice vysoké úrovni a stejný engine použit pro jednu z nejlépe vypadajících her současnosti, Battlefield 3, se rozhodně nezapře. Oproti němu jde však o zcela novou sérii, které současná ekonomická situace obecně za to nepřeje.

Prostředí hry je však poněkud sterilní a rozhodně nepůsobí příliš živě, což evokuje paralelu s nepříliš komerčně úspěšnou střílečkou Brink. Na rozdíl od něj je však alespoň kompenzována efekty v podobě padajících kapek pleskajících do obrazovky.

Pestřejší levely působí dle dosavadních screenshotů krabicoidně a mdle

Nenechá-li se hráč opít rohlíkem v podobě grafiky, zjistí, že demoverze působí podobně jako velký propadák Bodycount. Fanoušci mohou zatím pouze doufat v propracovaný příběh, který neskončí  jako v RAGE.

Velmi podobný Battlefieldu 3 je i celkový koncept hry stylu na mulťák orientovaný Resident Evil Raccoon City. Získávání bodů za nejrůznější úkony, ať už za fragy, léčení, resuscitaci spolubojovníků a tak podobně, všechno evokuje pocit, jako by měl hráč tu čest s pouze již zmíněnou válečnou střílečkou. Vyjma několika nových vychytávek v podobě high tech funkcí futuristických agentů však nenabízí vůbec nic odlišného.

Čtěte také: Kinect Star Wars se snaží zaujmout trapnou ukázkou. Zesměšněním Vadera

Bude to však v drsné konkurenci stačit? Dá se předpokládat, že hlavní devizou titulu bude především kooperační režim a hra více hráčů. Sám co-op mód je sice zábavný, avšak nudné prostředí nedokáže spolupráci s parťáky přetavit v nic víc než jen pouhý průměr. A pakliže hráč nehraje se svými kámoši, vlastně ani nepozná, jestli s ním hrají živí parťáci či boti.

Z hlediska klasického multiplayeru lze snad již nyní považovat Syndicate za nadprůměrný titul, avšak komplexní úhel pohledu bude znám až po datu vydání hry stanoveném na 21. února.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.




Hráli jsme demo Syndicate. Zanechalo v nás rozpačité dojmy