Dark Souls 2: Britský magazín Edge odkryl detaily pokračování akčního RPG

Druhý díl Dark Souls má být o něco přístupnější Zdroj: reprofoto youtube.com

Nedávno oznámené pokračování hardcore akčního RPG Dark Souls pozdravilo veřejnost na výstavě VGA debutovým trailerem. Neuběhly ještě ani dva týdny a můžeme zhodnotit první informace, které se k nám dostaly díky magazínu Edge.

Druhý díl Dark Souls má být o něco přístupnější Zdroj: reprofoto youtube.com

Aktuální 249. vydání britského časopisu Edge obsahuje první detaily ohledně Dark Souls 2. Redaktoři, kteří zhlédli desetiminutové demo, projekt popisují jako sportovní skok vpřed, co se týká grafického zpracování. S pocitem next-genu je pak hra údajně srovnatelná s Watch Dogs nebo Star Wars 1313.

Dle magazínu je hra ve vývoji již od září 2011 a předpokládá se, že bude zhruba stejně rozlehlá jako její předchůdce, nicméně prozatím je odhadovaná kompletnost herního obsahu na 25%. Jak je patrné z názvu, Dark Souls 2 je přímým pokračováním prvního dílu, není však zasazen do Lordranu.

From Software sice neprozrdail jméno herního světa, ale sdělil, že název bude klíčem k příběhu a bude odkryt později. O příběhu víme pouze to základní, a to že se bude opět točit kolem prokleté postavy hledající lék ke svému utrpení.

Čtěte také: Rockstar plánují budoucnost. Chtějí spojit rozlohu všech GTA dohromady

Nově jmenovaný ředitel Tomohiro Shibuya mluvil o tom, co odlišuje Dark Souls 2 od svého předchůdce. Zmínil se o konceptu času a existenci času, jako o klíčových prvcích hry. Dodal také, že akce je jedna z věcí, které by chtěl na hře vylepšit, ať už se jedná o pohyb nebo samotný soubojový systém.

Cílem je udělat hru přístupnější, načež se Shibuya vyjádřil slovy: „Osobně si myslím, že původní systém byl něčím, co bylo opravdu obtížné v Dark Souls vstřebat. Mám v úmyslu hru více zpřístupnit. A to neplatí pouze pro původní systém, ale i další aspekty, na které si hráči obtížně zvykali.“

Nový prvek, který by se v Dark Souls 2 mohl objevit, jsou vozidla. Shibuya prozradil, že například pohyb hráče na lodi je něco, co tým zvažuje, nicméně možnosti kontroly vozidel se zatím nepracuje. Více informací se snad objeví v dohledné době. Hra je plánovaná pro PC, Xbox 360 i PlayStation 3.

 

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Jakub Bilko
Jakub byl členem redakce od února 2011 do března 2013.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.




Dark Souls 2: Britský magazín Edge odkryl detaily pokračování akčního RPG