BioShock Infinite se mohl odehrávat v renesanci. Konkurence byla rychlejší

Architektura Columbie mohla vypadat úplně jinak Zdroj: reprofoto youtube.com

Irrational Games se rozpovídali o tom, že BioShock Infinite se mohl odehrávat v období renesance. Ubisoft byl ovšem s pokračováním Assassin’s Creed rychlejší.

Architektura Columbie mohla vypadat úplně jinak Zdroj: reprofoto youtube.com
Architektura Columbie mohla vypadat úplně jinak. Zdroj: reprofoto youtube.com

Očekávaná akce BioShock Infinite se odehrává počátkem dvacátého století. Původní záměr o zařazení do časového kontextu však směřoval mnohem hlouběji do minulosti. Jak by hra vypadala, kdyby byla zasazena do renesance?

V té době, kdy byl současný user experience specialista Bill Gardner ve studiu Irrational Games vedoucím designerem, naléhal na nový BioShock, aby se odehrával v renesanci, řekl v rozhovoru pro Polygon.

Nepřehlédněte: BioShock Infinite zdůrazňuje v novém traileru důležitost postavy Elizabeth

„Vlastně jsem prosazoval něco více renesančního, jenomže do šesti měsíců byl oznámen Assassin’s Creed 2 a já si řekl něco jako: no, tak ti nás teda setřeli,“ odtajnil Gardner.

Zmínil také, že ze hry odstranili tolik obsahu, že by z něj mohlo vzniknout až šest samostatných her. Bylo to dle jeho slov sice kruté, ale nejdůležitější je hlavně výsledná podoba hry. „Zabolí vás to, když mluvíte o sekání jednoho z vašich dětí, ale nakonec se musíte dívat na výsledný kousek. Za rok to publikum ani nebude zajímat a vlastně je vám to určitě jedno,“ zakončil Gardner.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Jakub Bilko

Jakub byl členem redakce od února 2011 do března 2013.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.