Autoři hry Brink vidí budoucnost her v multiplayeru. Single je bez šance

Brink

Studio Splash Damage, které má na svědomí střílečku Brink, si nadějně uvědomuje své vyhlídky do budoucna. Multiplayer je důležitý prvek, a právě on by mě být tím, na co se vývojáři budou primárně soustředit.

Brink Resistance
Střílečka Brink nebyla příliš oslnivá Zdroj: distributor hry

Paul Wedgwood, jeden ze zakladatelů společnosti, své vize pro budoucí tvorbu směřuje k multiplayeru. Spatřuje v něm totiž klíč nefalšované zábavy podložený sociální interakcí, a v tom je podle jeho slov budoucnost.

VIDEO: RAGE hráče baví sebevražednými kousky. Alkohol za řídítka nepatří

Ačkoliv ještě nelze o dalším projektu hovořit, mohla by být předmětem příštího vývoje multiplayerová FPS nebo třeba akce s RPG prvky. Doufejme tedy, že z útrob studia Splash Damage vzejde mnohokrát lepší hra než právě nemastný neslaný Brink.

Ohodnoťte tento článek

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Jakub Bilko
Jakub byl členem redakce od února 2011 do března 2013.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.